Bee-Line "Onderdeel van Bee-Line Oproepsysteem.nl en Happy-Or-Not.nl""Onderdeel van Bee-Line Oproepsysteem.nl en Happy-Or-Not.nl"

Over Bee-Line B.V.

beelinelogo coloredballs

Bee-Line Oproepsysteem is in 2008 opgericht.

De basis van de onderneming is vanuit eigen professie ontstaan.  Wij constateerden de noodzaak voor - en de behoefte aan  - innovatieve tools die voor elke onderneming ondersteuning bieden op het gebied van klanttevredenheid, productiviteit en omzet.

Oprichters Matthias Blakeslee en Patrick Jansen (beiden jarenlang werkzaam binnen de hospitality & foodservice industrie, zowel nationaal als internationaal) hebben de krachten gebundeld en zijn Bee-Line Oproepsysteem gestart, door middel van het aanbieden van draadloze Kelner oproepsystemen.

Al snel bleek de wens tot een optimale samenvloeiing van vraag en aanbod niet alleen binnen de full-service horeca te spelen. Ook restauratieve bedrijven met counterconcepten kwamen met de vraag om een gepaste manier te ontwikkelen om hun gasten op te roepen wanneer de bestelling gereed was. Het Gast Oproepsysteem is het perfecte antwoord.

Na verloop van tijd konden ook de bedrijfstakken Zorg, Beveiliging en Retail rekenen op de inmiddels ruimschoots bewezen en betrouwbare producten van Bee-Line. Denk hierbij aan patiënt oproepsystemen en calamiteiten oproepsystemen.

Daar is het niet bij gebleven. Het onderscheidend vermogen en goede reputatie van Bee-Line B.V., heeft geresulteerd in samenwerking met Happy-Or-Not klanttevredenheid monitor services. Hierbij wordt uw onderneming in staat gesteld klantwaarderingen per outlet 24/7 in kaart te brengen en dit webbased te analyseren. Een innovatief en technisch hoogstaand instrument, waarmee u de resultaten van uw onderneming op eenvoudige wijze aanmerkelijk kunt versterken.

Wij kijken er naar uit om ook u van dienst te mogen zijn, bij al uw vraagstukken over 'Service Solutions'.

Contact

Direct contact?

Happy or not in de praktijk

Oproepsystemen in de praktijk